Forum Strona Główna
->
Piątki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
www.bawarka.fora.pl
----------------
Ogólne
Filmy
Zdjecia
Zloty
BMKI
----------------
Trójki
Piątki
Siódemki
Inne
Giełada
----------------
Kupie/Sprzedam cześci
Kupie/sprzedam samochód
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
RONIN
Wysłany: Pią 14:17, 13 Kwi 2007
Temat postu: bmw e34
BMW 5 E-34
Współczesnia piątka istnieje na rynku od 1988 roku, odpowiednio bogata jest więc oferta używanych modeli tej serii. Nie bez wpływu na ten stan rzeczy pozostaje ponadto fakt, że kryzys sprzedaży w branży samochodowej stosunkowo mocno dotknął modeli zaliczanych do wyższej klasy średniej. BMW "piątkę" nie jest więc łatwo zbyć, co czyni sprzedających bardziej skorymi do dyskusji na temat obniżenia ceny.
Hasło na dziś brzmi więc: "kupować!", zwłaszcza, że nabycie BMW średniej klasy jest niemal zawsze trafioną inwestycją. Jakość karoserii jest znacznie lepsza niż w BMW "trójce", zaś pod względem komfortu i właściwości jezdnych "piątki" są po prostu wzorowe - ich układ jezdny należy do najlepiej zestrojonych w tej klasie aut. Łatwość prowadzenia, wspaniałe zachowanie na zakrętach - wszystko to czyni jazdę BMW prawdziwie przyjemną.
Bogata jest gama oferowanych silników. Dla kogo największe znaczenie ma moc, sięgnie przede wszystkim do jednostek sześciocylindrowych, wykonanych w technice czterozaworowej, które cieszą się sławą niezawodnych. Ale również starsza generacja silników z jedynie dwoma zaworami na cylinder stanowi interesującą ofertę, gdyż pod względem kultury pracy przewyższają one nawet swych mocniejszych i bardziej skomplikowanych technicznie następców.
Szczególną rolę odgrywa stary silnik o sześciu cylindrach i 3,5 litra pojemości, który w nowych modelach ustąpił miejsca jednostce V8. Do jego zalet należą bardzo dobre osiągi i wspaniała kultura pracy. Na rynku samochodów używanych modele 530i oraz 535i trudno sprzedać, stąd dobra okazja do wynegocjowania przez kupującego korzystnej ceny. Sześciocylindrowe silniki w układzie rzędowym zużywają, jak na dzisiejsze wymagania, nieco za dużo paliwa, jednak za kupnem bardziej przemawiają wymienione wyżej argumenty.
Zalety:
dobrze wykonana karoseria
obszerne wnętrze
ponadprzeciętny poziom bezpieczeństwa pasywnego
funkcjonalnie rozplanowane wnętrze, bardzo dobra poręczność
pewne zachowanie podczas jazdy
dobry komfort resorowania
Wady:
niezadowalająca dynamika na niższych obrotach w silnikach o pojemności dwóch litrów
Typowe usterki:
wycieki oleju z silnika j na osi tylnej (starsze modele)
kłopoty z rozruchem rozgrzanego silnika
duże zużycie hamulca ręcznego (starsze modele)
usterki centralnej blokady zamków
nieszczelne tylne okna boczne
odgłosy grzechotania w okolichach tablicy rozdzielczej i drzwi
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002
Christina Richards
, phpBB 2 Version by
phpBB2.de
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin